vineri, 28 noiembrie 2008

O intamplare mai .... neobisnuita

28 noiembrie, o zi obisnuita de scoala ... care se termina cu un final fericit. Toate bune si frumoase imi vad de treaba mea si ies pe afara cu un coleg de`al meu pana aici nimic neobisnuit. Intr`un final vine vremea sa ne indreptam fiecare spre casa lui, zis si facut ne luam la revedere amandoi.

Mergand eu spre casa ca deobicei trec pe langa un liceu (nu vreau sa dau nume, cel putin deocamdata nu), la intrarea liceului respectiv erau un ghiozdan si o geaca azvarlite pe jos, batute de soarta, buuun ... imi vad eu de drum si cand sa ajung la poarta liceului .. ce mi`a sarit in ochi?! un baiat bine dispus la coltul portii care isi "antrena" mana stanga cu o forta nemaivazuta si incredibil, cata indemanare ca sa nu mai zicem de calm si de PRECIZIE!!, executand o miscare continuum-orizontal-indarat isi cheama fortele "proaspete" la atac printr`un ritual .. ghiciti care?! .. ati ghicit din prima!.

Eh ce sa zic acuma isi face si omu` nevoile pe unde apuca, doar deh` .. suntem in Romania, nu!?

Niciun comentariu: